Forumumuza Pazar Bölümü açılmıştır. Ücretli modlarınıza kurallar dahilinde alıcı bulabilirsiniz.

Reklam
Toplam Yorum: 11 || Toplam Görüntülenme: 5779
Türkülerle Gece Sürüşü - (Mercedes-Benz Actros)
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#11
guzel video olmus kardes, ellerine saglik. Bisey sorucam sen bu direksiyonla oynarken gaz pedalindan gaza bastiginda nasil oluyor ? Yani klavyeden w ye basmis gibimi yoksa ne kadar basarsan o kadarmi gaz veriyo?
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#12
(14.02.2012 - 07:53)emre54 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: guzel video olmus kardes, ellerine saglik. Bisey sorucam sen bu direksiyonla oynarken gaz pedalindan gaza bastiginda nasil oluyor ? Yani klavyeden w ye basmis gibimi yoksa ne kadar basarsan o kadarmi gaz veriyo?

Aynen dediğin gibi ne kadar yüklenirsen o kadar kademeli bir şekilde artıyor. Direksiyon ile sürdükten sonra zaten klavyeden soğuyorsunuz.


K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:



Reklam Kapat
Tarih: 21.07.2019, 21:06 | Theme: MySkins | All edit: semih7106