Toplam Yorum: 6 || Toplam Görüntülenme: 1247
|SeattleXx| Volvo Fh 16 700 (:
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#1
Yeni tırımla ilk seferim


forumsimulator.com



forumsimulator.com

0 Kişi Teşekkür Etti:
#2
Güzel SSler kardeşim eline sağlıkUykulu Bu aracın uzunları ve sisleri yanmadı bende, yani uzuna geçince de yine kısalar yanık duruyor sadece, onu nasıl yaptın söyler misin rica etsem veya bana bu halini link atabilir misinKararsiz
İmzalar İçin Yeni Düzenleme !!! Konuyu Okumak İçin Tıkla
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#3
Uzunları açınca çalışıyor 3. resimde teleler falan Kafasi-karismis ben mi anlamadım
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#4
(15.11.2011 - 19:34)SeattleXx Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Uzunları açınca çalışıyor 3. resimde teleler falan Kafasi-karismis ben mi anlamadım

Evet anlamamışsınKafasi-karismis Ben de zaten ben çalıştıramadım, sende nasıl çalıştı diye soruyorumNasil Neyse boşver sanırım sen bişey yapmamışsın çalışması için, öyle anlaşılıyorUykulu
İmzalar İçin Yeni Düzenleme !!! Konuyu Okumak İçin Tıkla
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#5
hocam bildiğim kadarıyla birtane mod var onu öneririm onu indirip moda atınca o dediğin problem kalmaz Gozkirp
İmzalar İçin Yeni Düzenleme !!! Konuyu Okumak İçin Tıkla
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:



Tarih: 05.12.2016, 03:29 | Theme: MySkins | All edit: semih7106