Reklam
Toplam Yorum: 3 || Toplam Görüntülenme: 2556
Program Telefon İçin Mavi Işık Filtresi [Android]
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#1
Arkadaşlar merhaba, bilgisayardan çok android sistemiyle uğraşan biriyim.
Android sistemleri kullanan telefonların tamamı RGB Led ekran kullanır, Led olmasa bile bize gereken kısım zaten RGB kısmı. TV lerde falan da var. Bu tür eşyalardaki rengin hammaddesi..

Peki nedir bu RGB?

Red, Green, Blue. Kırmızı, Yeşil, Mavi,.

Bizim gördüğümüz bütün resimleri renklendiren olay,. Prizma olayı falan var onlara girmeyeceğim.

Telefonunuzda yazı okurken gözünüz mü yoruluyor? Zaten gözlük de takıyorsanız bitti, 15 dakika en fazla ya okursunuz ya okumazsınız. Ağrır, baş ağrısı falan yapar.

Yabancı geliştiriciler bir çözüm bulmuşlar. Gözü yoran mavi ışığı telefonlarda kısan bir filtre programı yapmışlar. Mavi ışık yoğunluğunu ayarlayabiliyoruz.

Filtre Açık:
forumsimulator.com


Filtre Kapalı:
forumsimulator.com

Linkler:

Google Play Store

SendSpace .apk

Yorumlarınız değerlidir, soruları fazla aşırıya kaçmamak kaydıyla sorabilirsiniz.



önemli not: programın ücretli ve ücretsiz 2 versiyonu vardır. ücretsizin tek farkı reklam olması.
bir not daha : bu mavi ışığın parlaklıkla uzaktan yakından alakası yoktur. aynı şey demeyin. yanlış düşünürsünüz.
forumsimulator.com

forumsimulator.com

Steam ID : worstguy

ETS 2 MP'DE RAPOR ETME ÖZELLİĞİ NASIL KULLANILIR TIKLA ÖĞREN
K. Y.
5 Kişi Teşekkür Etti: MuratCakir, s0sy3t3, edr55, attheparthe
#2
Teşekkürler yararlı bır program Super
***Actros*_*Premium***
forumsimulator.com
resımbanaitdegildir
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: anılyurdakul
#3
eline sağlık işime yarar sağol Gulumseme
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: anılyurdakul
#4
emeğine sağlık kardeşim deneyeceğim Super
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: anılyurdakul



Benzer Konular
Tarih: 06.05.2021, 00:35 | Theme: MySkins | All edit: semih7106