Reklam
Toplam Yorum: 6 || Toplam Görüntülenme: 10155
Omsi Bus Simulator 2 MAN NG272 ve Berlin Map Hat Alma Tanıtımı
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#1
Videoda her şey anlatılıyor.

Kendi yapımımdır.

Buyrun:




İyi Oyunlar... Super
forumsimulator.com

WoTR Profile: WoTR
Youtube: Youtube

forumsimulator.com
K. Y.
#2
Video süper olmuş artık herkes omsi 2 oynayabilecek.
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#3
(13.12.2013 - 23:28)alicansaglam Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Video süper olmuş artık herkes omsi 2 oynayabilecek.

Eyvallah. Super
forumsimulator.com

WoTR Profile: WoTR
Youtube: Youtube

forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#4
Ben hariç bende oynanmıyo ses çıkmıyo oyunda Uzgun Ayrıca o bozuk yollar falan hiçbiri yok omsı 1 den tek farkı körüklü otobüs var Uzgun Eline sağlık kardeşim güzel olmuş video
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: ilker05
#5
Eline sağlık güzel anlatım olmuş.

Keşke Youtubeye uploadlasaydın.

Bide ben araçla her nesnenin içinden geçiyorum. Nasıl düzelticem ?
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:



Benzer Konular
Tarih: 11.05.2021, 10:06 | Theme: MySkins | All edit: semih7106