Reklam
Toplam Yorum: 11 || Toplam Görüntülenme: 1885
Omsi 2 Yardım Blender 3D ile Oyuna Obje Yapma
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#1
Belki yaşayan olmuştur, Blender ile omsi için bir bina yapıyorum veya otobüs için düzenlemeler yapıyorum fakat oyuna aktardığımda texture gözükmüyor ve ters çıkıyor ve yer yüzüne tam oturmuyor yarısı çıkıyor yarısı yer yüzünün altında kalıyor bunu nasıl ayarlayabilirim


forumsimulator.com
forumsimulator.com

Resim ekledim gördüğünüz gibi o küp yatay şekilde olması gerekiyor ve texture yok. Blender ile .x formatında çıkarıp .o3d formatına çeviriyorum böyle çevirmeden de yaptığımda böyle.

.sco dosyasında kullandığım kodlarda bunlar:

Kod:
[groups]
1
Ev1


[friendlyname]
RaminyoModel

------
[mesh]
home.o3d

[fixed]
K. Y.
1 Kişi Teşekkür Etti: yahya1981
#2
ramazan kardeşim benim bilgim yok ama sana tavsiyem yaşadığın sorun ile ilgili konuya resim yada video eklersen sana daha iyi yardım edeceklerdir umarım sorunun çözülür
forumsimulator.com




        
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#3
(23.01.2019 - 01:02)yahya1981 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: ramazan kardeşim benim bilgim yok ama sana tavsiyem yaşadığın sorun ile ilgili konuya resim yada video eklersen sana daha iyi yardım edeceklerdir umarım sorunun çözülür

Resim ekledim
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#4
Modeli çizerken x y z yönlerine dikkat etmelisiniz çizim bitince de origin noktasını modelin temeline ayarlamak gerekir bazen de o3d  ye çevirirken x y z ayarı var o aktif ise hatalı olabiliyor

Kaplama kısmında mesh kodunun altına kaplama. bmp kodu eklenmeli ancak [ ] işaretleri içindeki kod adını unuttum yada gereklimiydi öyle birşey anımsayamadım 3. satıra da kaplama parlaklık derecesi rakamsal ifade ile eklenmeli

Kod:
[groups]
1
Ev1


[friendlyname]
RaminyoModel

------
[mesh]
home.o3d

[        ]
kaplama. bmp
1


[fixed]
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#5
(23.01.2019 - 15:48)HaIbY Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Modeli çizerken x y z yönlerine dikkat etmelisiniz çizim bitince de origin noktasını modelin temeline ayarlamak gerekir bazen de o3d  ye çevirirken x y z ayarı var o aktif ise hatalı olabiliyor

Kaplama kısmında mesh kodunun altına kaplama. bmp kodu eklenmeli ancak [ ] işaretleri içindeki kod adını unuttum yada gereklimiydi öyle birşey anımsayamadım 3. satıra da kaplama parlaklık derecesi rakamsal ifade ile eklenmeli

Kod:
[groups]
1
Ev1


[friendlyname]
RaminyoModel

------
[mesh]
home.o3d

[        ]
kaplama. bmp
1


[fixed]



Teşekkür ederim üzerinde çalışmaya devam edeceğim Gulumseme

XConverter ayarları nasıl olucak peki çevirirken ben hiçbirşey yapmadan cirek convert yapıyorum

Şu kordinat sorununu hallettim .x formatında çıkarıyorum fakat şu an texture sorunum var.
[matl] kodu altına texture dosyasının adını formatını yazıyorum yine böyle şu an kullandığım kodlar bunlar;

Kod:
This file was created with the Omsi Object Editing tool

[groups]
1
RaminyoModel

[nocollision]

[friendlyname]
Ev1

[NightMapMode]
0

[petrolstation]

[surface]

[mesh]
deneme.x

[matl]
pencere.jpg

[shadow]


[fixed]

forumsimulator.com
forumsimulator.com

Böyle oluyor
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:



Benzer Konular
Tarih: 18.06.2021, 05:54 | Theme: MySkins | All edit: semih7106