Reklam
Toplam Yorum: 11 || Toplam Görüntülenme: 3094
Omsi 2 Video Otokar M2010 Son Hali [%80]
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#1
Merhaba Arkadaşlar
Otokar M2010 projemin %80'ini bitirmiş bulunmaktayım gerçekten zor oldu konsol kalitesizdi hatalar vardı vs. vs. içi için artık bişey yapmayı düşünmüyorum her şey videoda hatalar için artık çok geç zmodcular bilir hem bu modelde parça ayırmak çok zordu kapı cam konsol direksiyon birleşikti neyse videodada söyledim ama yazayım genede
Kalanlar:
  • Duracak Işığı
  • Radyo
  • Kir Efekti
  • Yağmur Efekti
  • Koltuk (Passengercabin) Kodları
  • Aynalar
  • Işıklar
Video:


İyi Oyunlar İyi Forumlar Saygılarımla...
Tilkiden Kurnazı Yok AMA Pazar Onun Postuyla Dolu Gozkirp
K. Y.
1 Kişi Teşekkür Etti: SpS.Kml
#2
burak şu interiora bi el at ışık vurma olayı gece kötü olmuş açıkcası
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#3
abi Eline Sağlık güzel olmuş.hani diyorsun ya kodun yanındaki eksiyi kaldırınca direksiyon düzeldi ne kodu o
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#4
Bence ışıklar için ByKamyoncuya danış modlarını inceledim güzel yapıyor.
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#5
(12.05.2014 - 19:23)volkan2323 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: abi Eline Sağlık güzel olmuş.hani diyorsun ya kodun yanındaki eksiyi kaldırınca direksiyon düzeldi ne kodu o
[newanim]
origin_from_mesh
anim_rot
Axle_Steering_0_L
1680
Bu Kod - De
[newanim]
origin_from_mesh
anim_rot
Axle_Steering_0_L
-1680 Burdaymış Acik-agizli-gulumseme


(12.05.2014 - 19:24)KaraKol Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Bence ışıklar için ByKamyoncuya danış modlarını inceledim güzel yapıyor.

Videoda Dediğim Zaten Oydu Acik-agizli-gulumseme
Tilkiden Kurnazı Yok AMA Pazar Onun Postuyla Dolu Gozkirp
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: SpS.Kml



Benzer Konular
Tarih: 09.05.2021, 11:52 | Theme: MySkins | All edit: semih7106