Reklam
Toplam Yorum: 3 || Toplam Görüntülenme: 1272
ETS2 premium v1 sade
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#1
yapımcı:BabaAxor
Sürüm:1.130

Led: SpoliedGamer
diger parçalar:??


forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com


LİNK
K. Y.
5 Kişi Teşekkür Etti: TheWhiteMagic, yahya1981, Hocam, Boşnak.BIH, hajluk
#2
Paylaşım için teşekkürler kardeşim camın altında ki beyaz kaplama sadece dışarıdan görünür olup içeriden bakıldığın da sanki o yokmuş gibi olursa daha güzel olur çünkü içeriden bakıldığın da görüş açısı azalıyor iyi olmuyor diğer yandan basık şasi ve farları da karartıp birde farları modifiye edip kızık gösterirsen yanlara da bodykit falan ön tampona etek kendine özel ofsetli jantlar vs.. Tabi bunlar ille de olucak diye bir kaide yok benim ki sadece bir fikir Gozkirp
Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
#3
(24.02.2018 - 21:03)Hocam Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Paylaşım için teşekkürler kardeşim camın altında ki beyaz kaplama sadece dışarıdan görünür olup içeriden bakıldığın da sanki o yokmuş gibi olursa daha güzel olur çünkü içeriden bakıldığın da görüş açısı azalıyor iyi olmuyor diğer yandan basık şasi ve farları da karartıp birde farları modifiye edip kızık gösterirsen yanlara da bodykit falan ön tampona etek kendine özel ofsetli jantlar vs.. Tabi bunlar ille de olucak diye bir kaide yok benim ki sadece bir fikir Gozkirp

abi bende yapmak istiyorumda elimde onları yapacak parça yok daha yeni ögreniyorum yavaş yavaş yapıcam.
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#4
(25.02.2018 - 11:39)BabaAxor Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(24.02.2018 - 21:03)Hocam Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Paylaşım için teşekkürler kardeşim camın altında ki beyaz kaplama sadece dışarıdan görünür olup içeriden bakıldığın da sanki o yokmuş gibi olursa daha güzel olur çünkü içeriden bakıldığın da görüş açısı azalıyor iyi olmuyor diğer yandan basık şasi ve farları da karartıp birde farları modifiye edip kızık gösterirsen yanlara da bodykit falan ön tampona etek kendine özel ofsetli jantlar vs.. Tabi bunlar ille de olucak diye bir kaide yok benim ki sadece bir fikir Gozkirp

abi bende yapmak istiyorumda elimde onları yapacak parça yok daha yeni ögreniyorum yavaş yavaş yapıcam.

Bunlar hemen olmaz zaten zaman ile müsait olduğun da bir de mümkünse olur Gozkirp
Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla



Benzer Konular
Tarih: 26.02.2021, 22:19 | Theme: MySkins | All edit: semih7106