Reklam
Toplam Yorum: 7 || Toplam Görüntülenme: 1392
ETS2 Video Yeni Scania ''Fransa Seferi''
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#1
Selam Aleykum Cümleten..

Herkese Mutlu Yıllar..




Fransa Seferi İyi Seyirler.. 720p..  Ifade (29)



forumsimulator.com
K. Y.
8 Kişi Teşekkür Etti: dracula33, Hocam, Frkn63, yahya1981, AdeM06, hajluk, ErdalK., Rabbani
#2
Sefer güzel olmuş kaptan Frosty Winter 6.5 ile Real winter frosty andon 1.1 güzel uymuş
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: Scнυмi21
#3
Selamün Aleyküm abi güzel olmus eline saglık Gulumseme birde bir sorum olcak şu tepe lambalarının ordaki yazıyı nasıl yaptın bi modmu yoksa başka bi şeymi ? Teşekkürler.
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: Scнυмi21
#4
Eline sağlık abi yeni yılın ilk seferi Super
forumsimulator.com


forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: Scнυмi21
#5
(01.01.2018 - 14:23)dracula33 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Sefer güzel olmuş kaptan Frosty Winter 6.5 ile Real winter frosty andon 1.1 güzel uymuş


Aynen bende böyle bir kış modu bekliyordum epeydir..

(01.01.2018 - 16:12)Frkn63 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Selamün Aleyküm abi güzel olmus eline saglık Gulumseme birde bir sorum olcak şu tepe lambalarının ordaki yazıyı nasıl yaptın bi modmu yoksa başka bi şeymi ? TŞK.


Aleyküm Selam EyVALLAH..

Öncelikle kelimelerde kısaltma kullanmıyoruz düzelttim ben.

Bir aksesuar modu yazıyı ben böyle yazdım..


(01.01.2018 - 18:41)AdeM06 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Eline sağlık abi yeni yılın ilk seferi Super

EyVallah müdür eksik olma
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: AdeM06



Benzer Konular
Tarih: 20.09.2020, 03:42 | Theme: MySkins | All edit: semih7106