Toplam Yorum: 8 || Toplam Görüntülenme: 577
ETS2 TZ Express Dorse Paketi (1.26)
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#1
forumsimulator.com

Arkadaşlar modu etkinleştirdiğiniz de oyununuza karışık modelli dorseler eklenmektedir yapımcı bu yeni sürümde en son versiyona uyarlamakla birlikte yeni dorseler eklendiğini de belirtmiştir herkese iyi oyunlar dilerim.

Paketin İçindeki Modeller;

Aero dynamic, Bodex walking floor, Fliegl log dorse, VANHOOL sarnıç, Cam dorse langendorf, WIELTON sarnıç, Kögel MAXX, KRONE Cool Liner, KRONE Mega Liner, Lamberet SR2 futura, Panel taşıyıcı, Schmitz S.PR, Schwarzmuller sarnıç, Sommer Konteynerler, Samro /Nyylcon, Schwarzmuller Jumbo, KÖGEL düz yatak, Macar kvas sarnıç, ROLFO araba taşıma, Schmitz S.KO EXPRESS Katlanır Duvar Kasası, Feldbinder KIP 63,3

Yapımcı: Rommi TZ
V-1.26.x

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com
Burda
http://sharemods.com/rasjzbvhczkx/ETS2_T..._.rar.html

Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
#2
Eline sağlık abi

Bi sorum olacak Jazzycat modu ile çakışma yapar mı bu mod ?
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: Hocam
#3
(10.01.2017 - 15:55)HuseyinSoydogan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Eline sağlık abi

Bi sorum olacak Jazzycat modu ile çakışma yapar mı bu mod ?

Hayır kardeşim yapmaz jazzycat dahil bütün bağımsız dorse paketleri ile kullanabilirsin iyi oyunlar dilerim Gozkirp
Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#4
eline sağlık abi dorseler güzelmiş sağolasın Gulumseme
Ben seni sana anlatırım da, beni sana anlatamam...


TEOG 1= 120/118 Net 2 Yanlış Acik-agizli-gulumseme
forumsimulator.com
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: Hocam
#5
(10.01.2017 - 17:41)ÖzgünBaba Nickli Kullanıcıdan Alıntı: eline sağlık abi dorseler güzelmiş sağolasın Gulumseme

Teşekkürler Özgün kardeşim iyi oyunlar dilerim Gozkirp
Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:



Tarih: 27.02.2017, 07:23 | Theme: MySkins | All edit: semih7106