Reklam
Toplam Yorum: 7 || Toplam Görüntülenme: 2989
ETS2 Sarı Yol Çizgileri &Kara Asfalt (1.30)
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#1
forumsimulator.com

Arkadaşlar modu etkinleştirdiğiniz de oyunda ki bütün yollar olmasa da çoğu yollar sarı çizgili yeni atılmış kara asfalt dokuları eklenmektedir iskandinavia bölgesinde bazı otoyollarda ve şehir içlerinde ki yollarda olup fransa bölgesinde hiç olmayıp polonya bölgesinin tamamını kaplamaktadır resimler kendi oyunumdan olup herkese iyi oyunlar dilerim.

Yapımcılar: daniyo, SCS
V-1.28 - 1.30.x

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com
Burda
http://sharemods.com/cws93dl1spev/Excell...0.scs.html
Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
#2
resimdeki araç hangi araç acaba hangi mod?
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#3
(26.11.2017 - 13:07)canyilmaz3162 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: resimdeki araç hangi araç acaba hangi mod?
Resimdeki araca gelişigüzel mi baktın yoksa maksat spor olsun diye mi sordun?
K. Y.
Cevapla
2 Kişi Teşekkür Etti: Hocam
#4
(26.11.2017 - 22:12)Efsane-67 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26.11.2017 - 13:07)canyilmaz3162 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: resimdeki araç hangi araç acaba hangi mod?
Resimdeki araca gelişigüzel mi baktın yoksa maksat spor olsun diye mi sordun?

Smile
Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
#5
Güzel gözüküyo ama yollar fps etkiler mi ki bilemedim ? (bilgisayarım aşırı düşük bi sistem)
                                       
Denizlere doğru git ama bıkma nehirlerden inan büyük adamlar çıkıyor küçük şehirlerden


K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:



Benzer Konular
Tarih: 21.09.2020, 09:52 | Theme: MySkins | All edit: semih7106