Toplam Yorum: 5 || Toplam Görüntülenme: 1332
ETS2 Mercedes MP4 Actros Motorhome (1.30)
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#1
forumsimulator.com

Arkadaşlar modu etkinleştirdiğiniz de oyununuza bağımsız olarak güzel bir uzun şasi mercedes mp4 karavan araç eklenmektedir kendine özel tandem dorsesi de mevcuttur. Kabin içi aksesuar ve tekerlek dlc desteklemekte olup kaporta boyasını da değiştirebiliyorsunuz onun harici araç olduğu gibi geliyor resimler kendi oyunumdan olup herkese iyi oyunlar dilerim.

Yapımcı: Toster007
V-1.30.x

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com
Burda
http://sharemods.com/pcf33woc6o9i/Merced...K.rar.html
Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
#2
Mod güzel, ilk fotoğraf sanat eseri abi paylaşım için teşekkürler
Biz popüler çocuk olmadık. Adamlık daha çok hoşumuza gitti
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: Hocam
#3
paylaşım için teşekkürler ağabey, yaz ayı gelsin o zaman satın alıp süreceğim (: Avrupa turnesine çıkarım bu araç ile
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: Hocam
#4
(12.01.2018 - 18:11)Burakdinc Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Mod güzel, ilk fotoğraf sanat eseri abi paylaşım için teşekkürler

(12.01.2018 - 19:13)storm61 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: paylaşım için teşekkürler ağabey, yaz ayı gelsin o zaman satın alıp süreceğim (: Avrupa turnesine çıkarım bu araç ile
Güzel yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar iyi oyunlar dilerim Gozkirp
Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
#5
Abi ben bu aracın gerçeğini yani videousunu görmiştüm enfes yapmışlardı hatta taban tarafına ikinci bir araç için garaj vardı öyle efsane bir şey oyuna geldiği iyi oldu Gulumseme
Niçin mi fikir değiştiriyorum? Çünkü ben fikirlerimin sahibiyim; kölesi değil !
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: Hocam



Tarih: 22.07.2018, 04:00 | Theme: MySkins | All edit: semih7106