Reklam
Toplam Yorum: 1 || Toplam Görüntülenme: 1210
ETS2 Haber Teknik olarak Ses (ing) - Ağırlıkların Dengelenmesi
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#1
Süspansiyon ve ağırlık dağılımının simülasyonu

Bir yıldan fazla bir süredir, programcılarımız ve test görevlileri, oyunlarımıza daha ilginç kargo ve römork kombinasyonları getirme amacı ile çok fazla zaman harcıyorlar ve en çok istenen özelliklerden birine uygun destek eklemişlerdir: çiftler,Ağır yükler, Gelişmiş ve çoklu mafsallı Römorklar .



Özellikle bu özelliğin neden bu kadar zor ve çekilmek istediğini merak edebilirsiniz. Sonuçta, 18 Wheels of Steel serisi oyunlarında önceki sims'lerden birinde makul bir şekilde yol trenleri vardı. Fakat fizik simülasyonumuzun sadakat ve eşlik eden karmaşıklığı o zamandan bu yana büyüklük sırasına göre artmıştır. Her şeyin dengede ve senkron durumda olduğundan emin olmak da daha da karmaşıklaşıyor. Birçok tekerleğin yola dokunduğu römorkun verimli fizikinin zorlu bir görev olduğu kanıtlanıyor; Özellikle kargo ağırlığı dağılımı ve eşlik eden süspansiyon yükleri ile çok tekrarlamamız gerekiyordu.
forumsimulator.com


Hayat boyu sürede, bir römork, binlerce ve binlerce ton kargo taşıyabilir, mümkün olduğu kadar az bakım yaparak ideal bir şekilde çalışır. Zorlu taleplere dayanabilmek ve yükü güvenli bir şekilde hedefine ulaştırmak için yükün ağırlığını gözlemlemek çok önemlidir. Bir römorka aşırı yük bindiyseniz veya ağırlığı doğru bir şekilde dengelemiyorsanız, römork, süspansiyon veya tekerleklere zarar verebilir, yola zarar verebilir ve en önemlisi, çalışmasının güvenli olmamasına neden olabilir. Taşımacılık sektörü daha ağır ve daha ağır yük taşımak için sürekli kesme talebiyle teknik ve hukuki sınırlamaların üstesinden gelmek için çoğu durumda traktör ve yarı römorka daha fazla uzunluk ve dingiller ekleyerek yeni çözümler benimsemiştir.

Ancak aks sayısı ile değil, nerede oldukları ve römorkun yük altında iken bir bütün olarak nasıl davrandığına ilişkin. Kuzey Amerika ve Avrupa arasında önemli farklılıklar var.

Avrupa'da, yasal ağırlık, kamyonun ve römork kombinasyonunun toplam uzunluğunu sınırlamak ve toplam ağırlığın yol yüzeyinde herhangi bir tekerleği çok sert bastırmayacak şekilde dağıtılmasını sağlamaktır. Nihayetinde bu, traktörün arka akslarına ilave aksların eklenmesine ve nispeten sınırlı uzunlukta römorkun altına cömertçe eklenmesine yol açtı. Mühendisler birbirlerine yan yana daha fazla tekerleğin bindirilmesinin (yüksek yanal sürtünmeye bağlı olarak, Burada konu hakkında bir kağıt , bölüm 2.1.3) lastik fırçalamayla ilgili sorunlara neden olduğunun farkına vardıklarında, tekerlekler dönüşü veya hatta bunu takip eden yaratıcı bir çözüm getirdi. yönlendirilebilir.
forumsimulator.com


Öte yandan ABD'de, düzenleme toplam kamyon uzunluğu konusunda biraz daha esnektir. Her dingilin ağırlığı konusunda halen zorlu kısıtlamalar bulunmaktadır, ancak ağırlıkların dingil mesafelerini artırmak için iterek ağırlığın kısa bir uzunlukta yoğunlaşmadığından emin olma mevzuatı da bulunmaktadır. Mühendisler, sırayla, Federal Köprü Formülü  ile uyumlu olacak şekilde ağırlığı yaymak için römorkları daha uzun sürdü . Lastik aşınmasını azaltmak ve makul bir biçimde dönüş yapabilmek için, birden fazla pivot noktasına sahip römorklar benimsenmiştir.
forumsimulator.com

Süspansiyonun birincil görevi, tekerleği yolda tutmaktır. Tekerleklerin sebep olduğu sürtünmenin fren veya köşeye yetecek kadar olduğundan emin olmak için tekerleği yere etkili bir şekilde itiyor. Yanal rüzgârdan kaynaklanan yol darbeleri, çukurluklar, pürüzlü yollar veya beklenmedik ağırlık kaymalarından kaynaklanan darbelerin enerjisini emmek için de yerinde. Süspansiyon sistemi son derece dayanıklı olmalı, her dingilin her bir tekerleğin yükünü ayrı ayrı ele alan kendi süspansiyon sistemi var, çevreye karşı enerji emen dinamik bir sistem olarak çalışıyor. Kargo taşımacılığında kullanılan birkaç süspansiyon çeşidi vardır, ancak bu kendi gelecekteki bir konuyu hak etmiş olabilir.

Frenler bir aracın tartışmasız en kritik kısmıdır. Ya karayolundaki başkalarının güvenliği açısından ya da yükün güvenliği açısından hepimiz amaçlandıkları gibi çalışmalarını istiyoruz. Araçta birden fazla aks varsa, her aks kendi freni sistemine sahip olmalıdır.

Karşılaştığımız en karmaşık problem, ağırlığın, yeni römorkların çoklu dingilleri ve pivotları boyunca dağılımı oldu. Ağırlık dağılım algoritmalarını, yeni römorklar için çalışması için yeniden hazırlamak ve eski römorklardan olumsuz etkilenmemesini sağlamak için yeniden yapmak zorundaydık. Süspansiyon simülasyon kodunun sayısal istikrarıyla devam eden savaşımız bitmedi.

Test ve ayarlama sırasında, özellikle geri destek ve ters yönlü direksiyon öğrenmek zorunda kaldıklarında oldukça komik olan bir çok sorunla karşılaştık. Biz hata ayıklama çok eğlendik. Genel anlamda, römorkun davranışının oyuncunun girişi ile doğru şekilde çalıştığı gözlemlendi. Bu, özellikle ETS2 için yönlendirilebilir römorklarla birlikte bizim için en büyük zorluk olarak kanıtlandı. Kesinlikle onlarla çalışmaktan büyük keyif aldık. Sonuçta, kararlılığımız, kum ve özverimiz hakim çıktı ve deneyimimizi ve yorulmak bilmeyen çabanın nihai ürününü hepinizle paylaşmamız gurur verici bir andı!

Konu Bilgisi: SCS Software
Çeviri : Google
Sevmek Mi Zor Güvenmek Mi Zor Bilemedim !!!
forumsimulator.com
K. Y.
4 Kişi Teşekkür Etti: attheparthe, hajluk, muz34, Hocam
#2
Bilgilendirme için teşekkürler kardeşim Gozkirp
Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
2 Kişi Teşekkür Etti: ÖmerKaptan



Benzer Konular
Tarih: 26.02.2021, 21:46 | Theme: MySkins | All edit: semih7106