Reklam
Toplam Yorum: 3 || Toplam Görüntülenme: 1530
ETS2 Gerçekçi Flare Paketi
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#1
Merhaba arkadaşlar gerçeğe en yakın flare paketini yaptım umarım beğenilir 

Test edilen sürüm : 1.24.x

Yapımcı : SancakTepeLi ( Ben )

RESİMLER

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com


K. Y.
#2
Emeğine sağlık abi demek sıkıntıdan yapılan flare paketi buydu Acik-agizli-gulumseme
Türkçe Konuş Çok Konuş
K. Y.
Cevapla
2 Kişi Teşekkür Etti: SancakTepeLi, a21arda
#3
(28.07.2016 - 13:45)adarf33 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Emeğine sağlık abi demek sıkıntıdan yapılan flare paketi buydu Acik-agizli-gulumseme

Aynen kardeşim aklım yerinde olmadığında yapıyorum bişeyler
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: a21arda
#4
eline sağlık abi ama tek şey eksik oluyor çoğu flare paketinde şun yan ışıklar yeri aydınlatmıyor bir tane buldum dün busefer araç farları nokta oluyor
Ne mutlu Türküm diyene!

forumsimulator.com     forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:



Benzer Konular
Tarih: 16.01.2021, 05:14 | Theme: MySkins | All edit: semih7106