Reklam
Toplam Yorum: 6 || Toplam Görüntülenme: 4984
ETS2 Gerçek Lastikler Paketi (1.30)
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#1
forumsimulator.com

Arkadaşlar modu etkinleştirdiğiniz de oyunda ki bütün araçlar için geçerli olan ön ve arka lastikler için yapılmış farklı modellerden oluşan good year, continental, michelin, dunlop gibi kaliteli isimlerin yer aldığı HD kalitesinde marka lastikler eklenmektedir en son versiyona güncellenmiştir indirecek olduğunuz dosyanın sıkıştırılmış boyutu sadece 5Mb. Resimler kendi oyunumdan olup herkese iyi oyunlar dilerim.

Not; Modun içinde sadece lastikler yer almaktadır jantlar yoktur.!
Yapımcı: stewowe
Uyarlayan: mikojub

V-1.30.x

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com
Burda
http://sharemods.com/6ca591dy67pr/Exclus...ks.7z.html

Alternatif
http://www14.zippyshare.com/v/pQ8Gf15x/file.html
Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
#2
İsmail kardeşim eline emeğine sağlık resimler yine muhteşem hele o eski scania rüzgarlık falan basık araç yere yapışmış ön tekere çok kamber verilmiş gibi olmuşGülmeee
forumsimulator.com




        
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: Hocam
#3
(24.12.2017 - 00:35)yahya1981 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: İsmail kardeşim eline emeğine sağlık resimler yine muhteşem hele o eski scania rüzgarlık falan basık araç yere yapışmış ön tekere çok kamber verilmiş gibi olmuşGülmeee

Aynen abi yere okadar yakın duruyor ki aracı kullanırken sanki taş devrinde ki fred çakmaktaş'ın arabası gibi ayaklarım asfaltta gidiyor gibi hissediyorum Smile
Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
#4
File Not Found ..link ölmüş
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: Hocam
#5
(02.03.2018 - 16:45)garez78 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: File Not Found ..link ölmüş

Ben şu an dışardayım eve gidince bakarım..
Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla



Benzer Konular
Tarih: 28.02.2024, 05:34 | Theme: MySkins | All edit: semih7106