Toplam Yorum: 4 || Toplam Görüntülenme: 216
ETS2 Animasyonlu Garaj Kapıları (1.31)
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#1
forumsimulator.com

Arkadaşlar modu etkinleştirdiğiniz de garajınızın sürgülü bahçe kapısı da dahil olmak üzere bütün kapıları açılıp kapanıyor üstelik kapı sesi de mevcuttur gece kapılar açılırken kapı başlarında ki uyarı lambaları da yanıyor oyunda ki bütün garajlar için geçerlidir aracınızla garajınızın önüne gelip durun biraz bekledikten sonra kapılar açılıyor sadece büyük garajlar için geçerlidir.! Birde eski versiyonuna ait videosunu ekledim oradan da izleyebilirsiniz güzel düşünülmüş ve de gerçekçi olmuş arkadaşlar denemenizi tavsiye ediyorum video bana ait değil resimler kendi oyunumdan olup herkese iyi oyunlar dilerim.

Yapımcı: Ohaha
V-1.31.x

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com
Video
Kırmızı OkKırmızı Ok


Burda
http://sharemods.com/3s1om6f9i1al/Can_Opener.rar.html
Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
#2
Animasyonlu şirket kapılarından sonra bu eksik kalmıştı buda oldu tam oldu paylaşım için teşekkürler Super
WORLD OF TRUCKS PROFİLİME GİTMEK İÇİN TIKLA!

BURADAN

YILDIZLI GECELER...

forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#3
(07.07.2018 - 21:38)Rabbani Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Animasyonlu şirket kapılarından sonra bu eksik kalmıştı buda oldu tam oldu paylaşım için teşekkürler Super

Aynen aziz dediğin gibi şimdi tam oldu zaten mod eski bir mod olup yeni sürüme uyarlanmış halidir iyi oyunlar dilerim Gozkirp
Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#4
aç kapıyı gardiyan tabanca mu getir bana
forumsimulator.com
>>>>>>> lütfen abone olunuz <<<<<<   
https://www.youtube.com/channel/UC5WiBer...qtQPXSNJ9w             
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: Hocam
#5
(07.07.2018 - 23:19)yahya1981 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: aç kapıyı gardiyan tabanca mu getir bana

Kodes değil abi burası garaj Smile
Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:



Tarih: 20.07.2018, 19:24 | Theme: MySkins | All edit: semih7106