Reklam
Toplam Yorum: 4 || Toplam Görüntülenme: 1564
ETS2 17.5Metre Ahşap Yüklü Dorse (1.30)
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#1
Arkadaşlar başlıktan da anlaşıldığı gibi modu etkinleştirdiğiniz de oyununuza standart dorselerden daha uzun tam 17 buçuk metre olan 18 ton ağırlığın da ahşap yüklü dorse eklenmektedir bu uzun ve geniş çaplı dorse bir çok sürümde çalışacağını belirtmişler resimler kendi oyunumdan olup herkese iyi oyunlar dilerim.

Not; Arkadaşlar dorse bağımsız değildir soğutmalı dorsenin yerini aldığından iş alımların da sol taraftaki işaretlerden son resimde ki gibi soğutuculu logosuna tıklarsanız daha kolay bulursunuz.!

Yapımcı: ETS2MOD
V-1.30.xx Ve Alt Sürümler.!

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com

forumsimulator.com
Kırmızı OkKırmızı OkKırmızı OkKırmızı Ok
https://modsfire.com/764B1GT3p1GFHox?op=download
Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
#2
Dorse iyi güzel eyvallah ama niye soğutuculu dorse yerine geçiyor başka koyacak birşey bulamamış mı ben şimdi bunu alıp Carrefouramı götüreceğim çok saçma
WORLD OF TRUCKS PROFİLİME GİTMEK İÇİN TIKLA!

BURADAN

YILDIZLI GECELER...

forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#3
(06.01.2018 - 10:19)Rabbani Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Dorse iyi güzel eyvallah ama niye soğutuculu dorse yerine geçiyor başka koyacak birşey bulamamış mı ben şimdi bunu alıp Carrefouramı götüreceğim çok saçma
Maalesef aziz daha önce de paylaştığım yarış arabaları taşıyan dorse falan hep o soğutuculu dorse de yer alıyordu bu dorselerin yapımcıları bence hep aynı kişi ve de hep bu soğutuculu bölüme yapıyor ne yaparsa.. Adam ben bu dorseyi yapayım da nerde olursa olsun düşüncesi var anlaşılan Smile
Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti:
#4
hey maşallah , bir apartman dikilir bu ahşaplardan Smile Smile
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: Hocam
#5
(06.01.2018 - 13:59)storm61 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: hey maşallah , bir apartman dikilir bu ahşaplardan  Smile  Smile

Bende zaten kendi evimi yapmaya gidiyordum aziz Smile  şöyle gözlerden uzak deniz kenarına bir ev yapayım dedim gideceğim yer çok uzak olduğu için git-gel yapmayayım diye hepsini bir kerede yükledim Smile
Ifade (29)ÇILGIN P!YAN!ST :Ifade (29)
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti:



Benzer Konular
Tarih: 24.09.2020, 13:28 | Theme: MySkins | All edit: semih7106