Toplam Yorum: 19 || Toplam Görüntülenme: 2656
Diyarbakır'dan Sevgilerle..[Video]
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#1
Bu güzel anı canlandırıyım istedim hep oyun olmaz Gulumseme neyse video sizlerle
iyi seyirler..



forumsimulator.com
K. Y.
0 Kişi Teşekkür Etti:
#2
aman dikkat bak yolların kenarlarında kar var yollarda buzlu olabilir !
Ifade (46)Ifade (46)Ifade (46)
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#3
Araba modeli ne abi ?
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#4
Ford Fiesta.

Ozan Abi Video Çok Güzel Batman Tabelasınıda Gördüm İçim Gitti Memleketimi Özledim. Uzgun

Güzel Paylaşım İçin Teşekkürler. Gozkirp
İmzalar İçin Yeni Düzenleme !!! Konuyu Okumak İçin Tıkla
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#5
(07.02.2012 - 23:28)Scanıa 25 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Abı Müzik Ne Öyle Hareketlı Bışey Yokmuydu ? Acik-agizli-gulumseme


Rodyo çalıyordu cd bölümü okumuyordu radyodan yakıldık ne yapalım Kararsiz
(07.02.2012 - 23:30)burak15611 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: aman dikkat bak yolların kenarlarında kar var yollarda buzlu olabilir !
Ifade (46)Ifade (46)Ifade (46)


Sen birde şehir içini gör bugün epey kaydım diyebilirim Gulumseme
(07.02.2012 - 23:32)Scania05 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Araba modeli ne abi ?


Ford Fiesta
(07.02.2012 - 23:40)TAŞKIRAN2621 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Ozanım gözün aydın Gulumseme Güzel bi kar yağmış sonunda diyarbakıra Acik-agizli-gulumseme

İlk parça biraz içimi baydı ama 2. parçaya hasta oldum diyebilirim ismini istiyorum şarkının Acik-agizli-gulumseme
Ellerine sağlık, hep gts'den takılacak değiliz birazda hayattan takılalım demi ama Acik-agizli-gulumseme


EYVALLAH Gozkirp

Benide baydı diyebilirm ama cd bölümü sıkıntılıydı radyodan takıldık mecburen
Şarkının adını bende bilmiyorum ama buluruz Gozkirp
(07.02.2012 - 23:40)CoBRa-DeWiL Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Ford Fiesta.

Ozan Abi Video Çok Güzel Batman Tabelasınıda Gördüm İçim Gitti Memleketimi Özledim. Uzgun

Güzel Paylaşım İçin Teşekkürler. Gozkirp


Sağol tşk..
Keşke göstermeseydik Kafasi-karismis
Neyse kısmetse gelirsin inş. Gozkirp
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:



Tarih: 06.12.2016, 13:13 | Theme: MySkins | All edit: semih7106