Reklam
Toplam Yorum: 28 || Toplam Görüntülenme: 9730
Değerli Üyelerimiz
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#6
Tamamen doğru ve gerekli bir yazı..Ayrıca bu site İnci Caps sitesi değil arkadaşlar.Saçma sapan şeyler atıp durmayın..Bunuda böylece ekleyim yani. Gozkirp
K. Y.
Cevapla
4 Kişi Teşekkür Etti: ErdalK., mbb27, ErayAslan
#7
Ersin Abi haklısın adam kendinden 10 yaş büyük ona kardeş diyor bi abi diye hitap etmek bu kadarmı zor?
Bazı Aşklar Cinsellik İçermez..

forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#8
Çok Haklısın Ersin Abi Çok Doğru Bir Bilgilendirme Olmuş
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#9
paylaşım için çok çok saol abi bugünlerde dahada fazla oluyodu konuştuğun kişinin profiline bakmak zor bir iş değil sadece insanın saniyelerini alır abi demekte yormaz insanı ...
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
0 Kişi Teşekkür Etti:
#10
Aynen arkadaşlar Ersin Abim'e katılıyorum ve Kazım'a da burası İnci Sözlük, Facebook gibi bir ortam değil. Ben de şahsen İnci Sözlük'te ve o tarz ortamlarda takılıyorum evet orada daha laubali davranılıyor, rahatça küfrediyorlar falan filan... Ama ForumSimulator.Com böyle bu ortam değil burada her şeyden önce saygı ve sevgi gelir çünkü biz bir aileyiz. Nasıl bir ailede fertler birbirlerine küfretmez, saygısızlık yapmaz burada da böyle yapmalısınız evet küçük arkadaşlarımız var biz size nasıl kardeşimiz gibi bakıyorsak siz de bize ve benden de büyük olan abilerime "Ağabey" gibi bakmalısınız.
forumsimulator.com
K. Y.
Cevapla
1 Kişi Teşekkür Etti: Mr.Joker



Benzer Konular
Tarih: 30.05.2020, 16:53 | Theme: MySkins | All edit: semih7106