24.02.2018 - 18:15
Daha önce çıkardığımız ETS2 Special Transport için, birçok olumlu geri dönüş aldık. Çalışmaya devam ediyoruz, çeşitli alt kod geliştirmeleri ve yeni rotalar geliyor. Bu arada ATS için buna eş bir DLC paketi için soru yağmuruna tutulduk ve sizi tamamen karanlıkta bırakmamaya karar verdik. ATS'nin de kendine has ağır yüklerine kavuşacağını bildirmekten mutluyuz.
Araç ekibimiz, şu anda ATS için bir deste ağır yük yapmakta, bu yüzden rota tasarımı ekibimiz bir süredir beklemede. Oyun yapım ekibimiz, rota parametrelerini ayarladıklarında, alınan yükün A noktasından B noktasına sorunsuzca gittiğinden ve oyuncular için gerçekten zorlayıcı bir yarışma vereceğinden emin olmak için bir ton test ve yineleme gerekli. Bu iş gerçekten çok zaman tüketiyor, bu yüzden son yük modelleri elimize geçmeden rota "senaryoları"nı oluşturmaya başlamalıyız. Aşağıda birkaç ekran görüntüsüne bakalım.
Ağır yükleri taşıyacağınız taşıyıcı dorseyi görmektesiniz. Tasarımcılarımız, planlarımızda olan belirli bir yükün, oyun dünyasındaki önemli noktalara uyacağını doğrulamak için kullanıyor. Eğer uymazsa, genellikle haritayı düzeltmeyi deniyoruz, bir köprüyü bir iki feet kadar yükseltmek ya da büyük bir kayayı dar yerlerden biraz daha uzağa koymak gibi. Eğer bunun gibi bir değişim, mekanı fazlasıyla bozuyorsa, alternatif bir rota bulmak üzerinde çalışıyoruz. Gördüğünüz gibi bazı mekanlar oldukça dar, geçip gitmek için sadece bir iki inçlik mesafe kalıyor!
Special Transport ekibimiz bu taşıyıcı dorseyi her yerden ilerletebilmek için gerçekten çok zaman harcıyor ve bu boş kabı şaka amaçlı olarak "akvaryum" diye nitelendiriyorlar. Araç ekibimiz bunu duyduğunda, bu küçük şakanın üzerinde dikkat etmeye başladılar. Bu yüzden, uygun rotalara bakarken, aynı zamanda SCS çekiç başlı köpekbalığını da gezintiye çıkarmış oluyoruz.
Çeviri tamamen bana aittir. Nick kullanılması şartı ile kullanılabilinir!!!
İyi Forumlar...
Araç ekibimiz, şu anda ATS için bir deste ağır yük yapmakta, bu yüzden rota tasarımı ekibimiz bir süredir beklemede. Oyun yapım ekibimiz, rota parametrelerini ayarladıklarında, alınan yükün A noktasından B noktasına sorunsuzca gittiğinden ve oyuncular için gerçekten zorlayıcı bir yarışma vereceğinden emin olmak için bir ton test ve yineleme gerekli. Bu iş gerçekten çok zaman tüketiyor, bu yüzden son yük modelleri elimize geçmeden rota "senaryoları"nı oluşturmaya başlamalıyız. Aşağıda birkaç ekran görüntüsüne bakalım.
Ağır yükleri taşıyacağınız taşıyıcı dorseyi görmektesiniz. Tasarımcılarımız, planlarımızda olan belirli bir yükün, oyun dünyasındaki önemli noktalara uyacağını doğrulamak için kullanıyor. Eğer uymazsa, genellikle haritayı düzeltmeyi deniyoruz, bir köprüyü bir iki feet kadar yükseltmek ya da büyük bir kayayı dar yerlerden biraz daha uzağa koymak gibi. Eğer bunun gibi bir değişim, mekanı fazlasıyla bozuyorsa, alternatif bir rota bulmak üzerinde çalışıyoruz. Gördüğünüz gibi bazı mekanlar oldukça dar, geçip gitmek için sadece bir iki inçlik mesafe kalıyor!
Special Transport ekibimiz bu taşıyıcı dorseyi her yerden ilerletebilmek için gerçekten çok zaman harcıyor ve bu boş kabı şaka amaçlı olarak "akvaryum" diye nitelendiriyorlar. Araç ekibimiz bunu duyduğunda, bu küçük şakanın üzerinde dikkat etmeye başladılar. Bu yüzden, uygun rotalara bakarken, aynı zamanda SCS çekiç başlı köpekbalığını da gezintiye çıkarmış oluyoruz.
Çeviri tamamen bana aittir. Nick kullanılması şartı ile kullanılabilinir!!!
İyi Forumlar...