Toplam Yorum: 4 || Toplam Görüntülenme: 1627
ABİLER SİZDEN İLK KEZ BİŞİ İSTİCEMM
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
#1
YA BANA MERCEDEZ BENZ AXOR 1840 SARI RENKTE VE SARI RENK DE DAMPERLİ DORSE AMA TIR AMA SCİHTİMİZ DEKİ GİBİ DEİL İŞTE ŞÖYLE

http://image5.sahibinden.com/photos/01/3...44_jnl.jpg

NOLUR YAPAMAZSANIZDA CEVAP YAZIN LÜTFEN

BUDA KAFASI

http://i0910.hizliresim.com/2009/10/4/1348.jpg
HERELDE BUNLARIN İÇİDE BİRAZ DEĞİŞİK OLUYO ONDAN OLSUN NOLUR

K. Y.
0 Kişi Teşekkür Etti:
#2
Elimde scania ve 2521 var..ONlar bitince 2 3 ufak tefek yamalarda yapacağım

Kısmetse senin isteğinide denerim kardeşim Gozkirp
İmzalar İçin Yeni Düzenleme !!! Konuyu Okumak İçin Tıkla
K. Y.
0 Kişi Teşekkür Etti:
#3
(04.10.2009 - 10:51)eöre78890 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: YA BANA MERCEDEZ BENZ AXOR 1840 SARI RENKTE VE SARI RENK DE DAMPERLİ DORSE AMA TIR AMA SCİHTİMİZ DEKİ GİBİ DEİL İŞTE ŞÖYLE

http://image5.sahibinden.com/photos/01/3...44_jnl.jpg

NOLUR YAPAMAZSANIZDA CEVAP YAZIN LÜTFEN

BUDA KAFASI

http://i0910.hizliresim.com/2009/10/4/1348.jpg
HERELDE BUNLARIN İÇİDE BİRAZ DEĞİŞİK OLUYO ONDAN OLSUN NOLUR

Sen çok şey istiyon be kardeşim Acik-agizli-gulumseme bunları aynen yapacak biri varsa bize yapsın göndersin Acik-agizli-gulumseme Bizde kullanalım
Çok sular akıp geçti bu alemde kendini birşey sanan çakıl taşları kayıp gitti ,
Gençkaptan yine aynı yerinde ve Kamyoncuyuz Biz 'de ...

Bizimle kimse boy ölçmeye kalkmasın, Her ortamda ismimiz geçer,her zaman şeklimiz yeter ..
K. Y.
0 Kişi Teşekkür Etti:
#4
Arkadaşım axoru yapıcam bn bnm 3240 tır yapıcam benzerse paylaşırım merak etme o dorse üzerindede çalışıyorumGozkirp
K. Y.
0 Kişi Teşekkür Etti:
#5
HEPİNİZE TŞK KÜR AMA YAPACAK YOKMU
(04.10.2009 - 11:10)B.M.C FATİH Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Elimde scania ve 2521 var..ONlar bitince 2 3 ufak tefek yamalarda yapacağım

Kısmetse senin isteğinide denerim kardeşim Gozkirp

SAĞOL ABİ
K. Y.
0 Kişi Teşekkür Etti:



Tarih: 10.12.2016, 11:54 | Theme: MySkins | All edit: semih7106