30.07.2011 - 16:37
Blogdaki metin :
Simplified paintjob creation
Euro Truck Simulator 2 should allow for a novel way to customize truck paints without having to go the hardcore route and re-create the whole truck texture from scratch. The game will ship with a selection of proto-paintjobs - patterns encoded in RGBA channels of an image - and the player will be able to assign any color value to any of the channels. This way anybody can easily get a vast number of paintjob combinations for his truck fleet without having to use any mods, just using the built-in functions of the game.
The images below are an illustration of this approach - they are all based on the same pattern, the same proto-paintjob, with different colors chosen.
Çevirisi:
Özelleştirilmiş Boyama İşlemi
Euro Truck Simulator 2,kesin bir rotaya girmeden
yada tüm texture yi baştan sona tekrar oluşturmadan
tırların kaplamasını boyasını düzenlemeye izin veren bir oyun olmalıdır.
Bu oyun kısım boyama (resmin RGBA kanalları şeklinde kodlanmış parçaları)
işlem seçimini destekleyecektir ve böylece oyuncu istediği parçaya kanala
istediği rengi ayarlayabilme fırsatı bulacak.Bu yolla da herhangi bir
yama kullanmak zorunda kalmadan sadece oyunun değiştirme fonksiyonunu
kullanarak herkes kolayca inanılmaz sayıda çeşitlilik ve
renk kombinasyonları sahip tır filosu elde edebilecek.
Aşağıdaki resimler bu olayın örneklendirmesidir ve resimlerin hepsi
aynı yönteme dayanarak farklı renkler ile yapılmış kısım boyama işlemidir.
Çeviri için ''semih7106'' Teşekkür ederim...
Fotolar
Simplified paintjob creation
Euro Truck Simulator 2 should allow for a novel way to customize truck paints without having to go the hardcore route and re-create the whole truck texture from scratch. The game will ship with a selection of proto-paintjobs - patterns encoded in RGBA channels of an image - and the player will be able to assign any color value to any of the channels. This way anybody can easily get a vast number of paintjob combinations for his truck fleet without having to use any mods, just using the built-in functions of the game.
The images below are an illustration of this approach - they are all based on the same pattern, the same proto-paintjob, with different colors chosen.
Çevirisi:
Özelleştirilmiş Boyama İşlemi
Euro Truck Simulator 2,kesin bir rotaya girmeden
yada tüm texture yi baştan sona tekrar oluşturmadan
tırların kaplamasını boyasını düzenlemeye izin veren bir oyun olmalıdır.
Bu oyun kısım boyama (resmin RGBA kanalları şeklinde kodlanmış parçaları)
işlem seçimini destekleyecektir ve böylece oyuncu istediği parçaya kanala
istediği rengi ayarlayabilme fırsatı bulacak.Bu yolla da herhangi bir
yama kullanmak zorunda kalmadan sadece oyunun değiştirme fonksiyonunu
kullanarak herkes kolayca inanılmaz sayıda çeşitlilik ve
renk kombinasyonları sahip tır filosu elde edebilecek.
Aşağıdaki resimler bu olayın örneklendirmesidir ve resimlerin hepsi
aynı yönteme dayanarak farklı renkler ile yapılmış kısım boyama işlemidir.
Çeviri için ''semih7106'' Teşekkür ederim...
Fotolar